Sunday, June 28, 2009

Dol lame aku tak menari-tari neh...

Guyz/Girlz!

Salam and Hi to all!!

Fuh, last week was most enjoying and 'penat'ing week lol...guess wut, i joined performance for Hari Karnival Keluarga PETRONAS (KKP) dol...ahahaha...it had been ages i didn't dance!...since i studied in UTP...

Mmg la penat, ade komitmen len beb, family ak dekat KL, aku kene turun kat derang gak after training from 8am to 12midnite!...fuh, mcm nk gila eden...tapi takpa, it was really worth, coz we are the 3rd Best Performance and 2nd Best Costume of KKP Performance 2009!!..syok2...


PETCHEM Performance - KKP 2009

BEAUTY & THE BEAST


To all PETCHEM Performers, Good Job!...we have created miracle with our performance!...i bet u guyz knew it WHY~ hehehe...


Nway, meh aku sharing2 sket mase time kitorang dekat Kjg Country Heights (KCH) utk training/rehearsal...


During practice......


Location: LBeG 2, Jalan Cinta Tennis, KCH


Belle: Korang neh, dengar la lagu tu btol2, step tu jage....expression expression maneee!~


Choreographer: oi anak-anak wayang, dgr mak korang cakap tu…buat btol2 la~


Anak-Anak wayang hanya mengiakan sahaja..(ahahaha, aku tambah je ni)…


Location: in the Van


Yang ni korang bleh usha blog http://queensyams.blogspot.com/ since die ade cite jugak..klakar dol…


Location: MPH, Permata, Bangi (Rehearsal Opening & Closing)


Situation 1

Beast: Lumiere, ko ade steps yg agak menarik tak utk mase kitorang 3 nk masuk neh…


Lumiere dengan slumbernye mencadangkan step-step yg agak boleh di’apply’kan la....


Lumiere: Cani kot, ke camni…ntah, baik ko tanye salmiah dol, nnt bising plak, kate aku mandai2…


Beast: Hahahahhaha…alaa, step simple watpe die nk bising2…


Lumiere: Oh, aku lupe, ko kan jambu die…hahahaha…


Beast: #!%$%$^#%^$@!


Situation 2

Choreographer aka Salmiah: Oi pelac, korang tu kasik gedikz gitu…kalo tak, tak nampak la ke’pelac’an korang ye…


Lagi die cakap….


(Lepas semayang Jumaat)

Choreographer aka Salmiah: adey, mane si Goston menghilang ni!...takpe2 ,korang isi-isi je tempat tu, nnt pandai2 la die masuk kat mane yee…


Tetibe Paksu mencelah…


Paksu: Na’ahhhh….nnt die marah i~ (hahahha, sori la paksu, ni aku tambah2 je nk kasik gempaq sket)….


Abih rehearsal, kitorang balik…tiba-tibaa…..


Belle: oiiit Goston, mana ko p tadi…


Goston: wey belle, korang p rehearsal, dah ingat bapak nk p rehearsal pakai sarung ja ka…gila ka apa…nnt lompat2, opocot mak ko, putttt jatuh…kang korang plak susah, aku takpe…


(hahahahhahah)….


**


Adehh..penat aku nk tulis, sbb tulis sambil gelak…teringat gelagat derang neh…mcm-mcm…ok la….nnt bercerita lagi ye…siap ade gambor lagi, ni aku tunjuk satu je dulu…heheh…


PETCHEM PERFORMERS 2009