Friday, October 31, 2008

Alhamdulillah!!!...akhirnye tamat penantianku...

Salam and Gud Day Everyone!

Pergh,tak sangka dow...pagi ni aku dapat panggilan dr PETRONAS beb...person yg kol aku tuh name die tak silap Kak Azlinawati...die neh tak silap orang MITCO...syok la,ape aku harap2kan dapat,dapat jugak...aku nk berterima kasih kat kawan aku yg tlg iaitu Yat dak matrik utp dan my gf la sbb tlg pas kan resume baru aku ke MITCO....highly appreciate!

aku dapat rase kepada budak2 UTP yg blom dapat kerja tu,better korang try antar resume baru...mintak la tlg dak2 dah keje neh suh pas-pas kan...mane tau...aku pas smlm ke 2 hari lepas ntah...terus dapat arini kol...fuh...tq2..

so dipendekakan ceritanye aku dapat MITCO Sdn Bhd iaitu kat MITCO M'sia...aku akan ditempatkan kat KLCC le...eheheh..daripada maklumat Kak Az ni, aku stat 1st December neh...itz ok la tu, dapat aku relax2 kejap set mindset aku,tune kepala utk kerja...lalalala dah dapat kerja~~ seronok aku...

To radzi: Itz ok bro,baru je dapat heheh...tq la sebab doakan utk aku sekali.. =)

4 comments: